Edukacja Jutra – już dziś!
Dydaktyczny przewodnik po ChatGPT – ucz i oceniaj z AI!
W dobie dynamicznego rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) znajomość narzędzi takich jak ChatGPT staje się nie tylko wsparciem w procesie dydaktycznym, ale także kluczową kompetencją przyszłości. Efektywność wykorzystania AI w edukacji zależy jednak od umiejętności precyzyjnego formułowania zapytań oraz świadomego dostosowywania modelu do specyficznych celów kształcenia.
Dowiedz się, jak wykorzystać ChatGPT do planowania interesujących treści kształcenia, prowadzenia angażujących zajęć dydaktycznych oraz efektywnego i szybkiego oceniania uczniów i studentów.
Szkolenie oferuje kompleksowe podejście do integracji ChatGPT w pracy dydaktycznej, prezentując sprawdzone metody wspomagające planowanie, realizację i ocenianie zajęć. Uczestnicy poznają najlepsze praktyki stosowane przez nauczycieli w Polsce i na świecie oraz zdobędą gotowe do użycia strategie i prompty, które ułatwią im codzienną pracę dydaktyczną.
W kontekście aktywności dydaktycznej narzędzia te pomagają w tworzeniu treści, które aktywizują i angażują uczniów i studentów w proces uczenia się. Umożliwiają m.in. łatwe i szybkie przygotowywanie materiałów dydaktycznych i zróżnicowanych form oceny, zapewniając różnorodność i dostosowanie do poziomu poszczególnych grup i uczestników, odpowiadając na zmieniające się potrzeby edukacyjne
Uczestnicy po zakończeniu warsztatu otrzymają pocztą elektroniczną certyfikat potwierdzający ukończenie kursu.
Termin: 25 kwietnia 2025, 10:00-15:00 (warsztat online).
Liczba godzin: 5 godzin z przerwą kawową.
Lokalizacja: warsztaty zdalne.
Grupa: do 30 osób.
Wykładowca: Prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Joanna Gotlib-Małkowska
Cena: 799 zł netto (982,77 zł brutto). Pracownikom finansowanym przez instytucje naukowe (lub inne jednostki finansowane ze środków publicznych) przysługuje zwolnienie z VAT.
Metody płatności: przelew na konto.
Zagadnienia:
Autorski program szkolenia oparty na wynikach najnowszych badań naukowych
w obszarze prompt engineering i zastosowaniu ChatGPT w edukacji na całym świecie obejmuje szeroki wachlarz metod, które uczestnicy będą mogli testować podczas warsztatu i niezwłocznie zastosować w swojej działalności dydaktycznej.
Cele kształcenia
Po ukończeniu warsztatu uczestniczki i uczestnicy będą:
Dlaczego warto wziąć udział?
Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają gotowe prompty do wykorzystania
w swojej pracy dydaktycznej oraz praktyczne zadania pozwalające na eksperymentowanie z AI w edukacji.
Po zakończeniu warsztatu uczestniczki i uczestnicy będą gotowi do świadomego
i efektywnego wdrażania ChatGPT w swojej pracy dydaktycznej, zwiększając efektywność nauczania i zaangażowanie studentów.
Profesor zwyczajny, nauczyciel akademicki, od 2002 roku związana z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, a od 2013 roku kierownik Zakładu Edukacji i Badań w Naukach o Zdrowiu Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM. Kierownik wielu międzynarodowych projektów naukowych i dydaktycznych. Kierownik Projektu: „Innowacyjna Dydaktyka = Medycyna przyszłości: rozbudowa i unowocześnienie bazy dydaktycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w ramach KPO”.
Współpracuje z Fundacją Vital Strategies i Fundacją Bloomberg (USA), University of Murcia ( Hiszpania); Dublin City University (Irlandia); International Hellenic University (Grecja) oraz Urzędem Miasta St. Warszawy.
Wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych, m.in. z przedmiotów: Podstawy metodologii badań; Metodologia badań naukowych; Informacja naukowa; Rozpowszechnianie informacji naukowej, Planowanie i prowadzenie badań naukowych dla studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu.
Autorka wielu publikacji naukowych, w tym z obszaru wykorzystania ChatGPT w badaniach naukowych w medycynie i naukach o zdrowiu, publikowanych w międzynarodowym piśmiennictwie naukowym.
Pomysłodawczyni i realizatorka warsztatów z zakresu wykorzystywania generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) w działalności akademickiej dla studentów i nauczycieli akademickich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.