Szkolenie „Szybki start z ChatGPT – minimum czasu, maksimum umiejętności, gotowe rozwiązania” to intensywny kurs wprowadzający, który pozwala uczestnikom w krótkim czasie zdobyć kompleksową wiedzę na temat efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy i życiu. Uczestnicy dowiedzą się, jak działa ChatGPT, jakie mechanizmy odpowiadają za generowanie odpowiedzi oraz w jaki sposób skutecznie formułować polecenia (prompty), aby uzyskać precyzyjne i wartościowe wyniki.
Szkolenie obejmuje kluczowe zagadnienia związane z automatyzacją powtarzalnych zadań, organizacją pracy oraz kreatywnym tworzeniem treści. Uczestnicy poznają różnice między ChatGPT a wyszukiwarką Google oraz nauczą się, jak efektywnie integrować to narzędzie w swojej codziennej działalności zawodowej i prywatnej.
Program szkolenia opiera się na praktycznych przykładach oraz gotowych rozwiązaniach, które umożliwią uczestnikom natychmiastowe wdrożenie zdobytych umiejętności. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą w krótkim czasie nauczyć się sprawnie korzystać z technologii AI, aby zwiększyć swoją produktywność i efektywność.
Uczestnicy po zakończeniu warsztatu otrzymają pocztą elektroniczną certyfikat potwierdzający ukończenie kursu.
Termin: 8 kwietnia 2025, 17:00-19:00 (warsztat online).
Liczba godzin: 2 godziny.
Lokalizacja: warsztaty zdalne.
Grupa: do 30 osób.
Wykładowca: Prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Joanna Gotlib-Małkowska
Cena: 199 zł netto (244,77 zł brutto). Pracownikom finansowanym przez instytucje naukowe (lub inne jednostki finansowane ze środków publicznych) przysługuje zwolnienie z VAT.
Metody płatności: przelew na konto.
Zagadnienia:
Cele kształcenia
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
Szkolenie zapewni uczestnikom solidne podstawy oraz praktyczne umiejętności umożliwiające efektywne wdrożenie ChatGPT w różnych obszarach działalności zawodowej i osobistej.
Profesor zwyczajny, nauczyciel akademicki, od 2002 roku związana z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, a od 2013 roku kierownik Zakładu Edukacji i Badań w Naukach o Zdrowiu Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM. Kierownik wielu międzynarodowych projektów naukowych i dydaktycznych. Kierownik Projektu: „Innowacyjna Dydaktyka = Medycyna przyszłości: rozbudowa i unowocześnienie bazy dydaktycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w ramach KPO”.
Współpracuje z Fundacją Vital Strategies i Fundacją Bloomberg (USA), University of Murcia ( Hiszpania); Dublin City University (Irlandia); International Hellenic University (Grecja) oraz Urzędem Miasta St. Warszawy.
Wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych, m.in. z przedmiotów: Podstawy metodologii badań; Metodologia badań naukowych; Informacja naukowa; Rozpowszechnianie informacji naukowej, Planowanie i prowadzenie badań naukowych dla studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu.
Autorka wielu publikacji naukowych, w tym z obszaru wykorzystania ChatGPT w badaniach naukowych w medycynie i naukach o zdrowiu, publikowanych w międzynarodowym piśmiennictwie naukowym.
Pomysłodawczyni i realizatorka warsztatów z zakresu wykorzystywania generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) w działalności akademickiej dla studentów i nauczycieli akademickich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.